۶ پاسخ

من فقط با فلوکستین ۲۰ آروم شدم

ب نظرم ب جای قرص و دوا برو مشاوره عزیزم 😘

منم همینجوریم

منم این مدلی بودم چندین ماهه آسنترا50 میخورم خیلی خوب شدم

آبجی برو روانپزشک هم مشاوره میده هم اگه لازم باشه بهت قرص میده.

منم خیلی باید بری دکتر بده بهت

سوال های مرتبط