کسی تازگیا بیمارستان پارس زاهدان سزارین کرده؟هزینش چقدر شده

۴ پاسخ

نبی اکرم عالیه بنظرم

یاخدا سرکلاژ ۵۰ تومن؟؟؟؟؟ چخبره

میگفتن ک تعرفش دولتی شده ورشکسته شدن اینقد ک بالا میگرفتن دیگ کسی نمیتونسته بره

من برای سرکلاژ رفتم فقط ازم ۵۰‌ميليون ‌گرفت
برای سزارین ۱۰۰ میلیون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری