۷ پاسخ

اسمش روشه 😂

نه من از دکترپرسیدم گفت بادشکم نوزاد نشونه ی خوب کارکردن گوارش بچه س و تازمانی طبیعیه که نوزاد غلت نزنه

دختر منم گیگوز میخوره شکمش سفت شده و دفع باد داره

اسمش روشه دیگه🤭

خوبه ک

گیگوز ، گوز آور قوی😂

داره دفع می‌کنه بادشو خوبه منم کولیف میدم اینجوریه

سوال های مرتبط