اسمش روشه 😂
نه من از دکترپرسیدم گفت بادشکم نوزاد نشونه ی خوب کارکردن گوارش بچه س و تازمانی طبیعیه که نوزاد غلت نزنه
دختر منم گیگوز میخوره شکمش سفت شده و دفع باد داره
اسمش روشه دیگه🤭
خوبه ک
گیگوز ، گوز آور قوی😂
داره دفع میکنه بادشو خوبه منم کولیف میدم اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.