فرزند پروری فرزند پروری سزارین سزارین

تصویر
۲ پاسخ

جلو پنجره اصلا نزار خوب نیست .و جالب هم نیست .و حتی زیر تابلو هم نزار تلویزیون رو خطرناکه .

میشه ولی نور پنجره باعث میشه تصویر تلوزیون و نبینین و تجربه خودمم بگم ما بخاطر پسرم مجبور شدیم تغییر داد بدیم دکوراسیون که امن کنیم خونه رو تلوزیون پشت پنجره بود بعد از اون صفحه تلوزیون یواش یواش صفحش آبی شد اون موقع چت جی پی تی پرسیدم گفت در اثر گرما شده اگر پنجره اتون نور گیر وآفتاب مستقیم داره نزار

سوال های مرتبط