۳ پاسخ

عزیزم من روزای اول تولد بچم شاید تا ۴۰ دقیقه سینم تو دهن بچم بود بعد دکتر میبردم میگفت نه شیرت ابکی از این حرفا یه چی بدون اگه بچت تا الان که چهارماه و ۱۳ روزشه وزن گرفته با شیرت پس ابکی نیس به حرف کسی هم توجه نکن یه راهنماییی دیگم که میتونم بکنمت اینه که هر سینه رو دوبار به بچت بده که سری اول که ابکی ولی سری دوم چربی شیرت بیشتر من ابن روش پیش گرفتم جوابم گرفتم بدون عواملی مثل رفلاکس و کولیک باعث میشه بچه اونحور که باید وزن نگیره بنظرم نا امید نشو و نزار حرف اطرافیان تو رو نا امید کننن

من رفتم مرکز شیردهی بهم گفت اول شیر آب هست باید انتها شیر بدوشی بدی با لیوان یا قطره چکون یا سرنگ بخوره

ه بابا ۲۵ دقیقه خیلی زیاده نهایت ۲۰ دقیقه هست اونم واسه نوزاد تازه متولد شده بچه ۷ ماه انقدر میک زدنش قوی هربار بخای ۲۰ دقیقه سینه تو دهنش کنی دیگه نوک سینت زخم میشه بچه ۷ ماهه نهایت ۵ دقیقه سینه مبگیره خیلی خیلی باشه ۱۰ دقیقه بعد به امر خدا هرچی سن بچه بالاتر میره چربی شیر مادر بیشتر میشه یعنی خاصیت شیر شما از مادری که بچش یک ماهه هست داره شیر میخوره بیشتر و چربی بیشتری هم داره واسه همینه بچه ۶ ماهه فعالیتش بیستر از بچه یک ماهه هست

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻 لیا مامان 👧🏻 لیا ۱۵ ماهگی
تجربه من از دوباره سینه گرفتن دخترم
تعطیلات هفته پیش دخترمو میگذاشتم پیش همسرم و میرفتم مراسم
اون هم تو گهواره بهش شیر خشک میداد ممکن بود دو سه نویت پشت سرهم این اتفاق بیفته
بعد دیدم تا میام دخترمو بخوابونم که بهش سینه بدم شروع میکرد به گریه شدید و از سینه نمیخورد
منم این چند تا کارو انجام دادم گفتم شاید به درد بقیه بخوره
۱) اصلا اشتباه منو نکنین بچه نباید چند وعده پشت سرهم شیر خشک بخوره اونم جایی به غیر از بغل
۲) من رفتم قرص لاکتاول گرفتم واقعااا تاثیر داشت روی شیرم
۳) هر بار برای شیر دهی
اول از یک دقیقه شروع کردم ناز و نوازش که سینه بگیره دقیقا بعد یک دقیقه جیغ میزد من (شیشه شیر درست میکردم اما اول باید حداقل یک دقیقه سینه رو میگرفت تا بهش بدم)
تو نوبت بعدی کردمش دو دقیقه
روز دوم هدفم این بود پنج دقیقه سینه بخوره تا پنج دقیقه نمیشد بهش شیشه نمیدادم
امروز که روز سوم بود هدفم ده دقیقه بود امام دیدم خودش ربع ساعت خورد
و تو این چند نوبت شیر دادن برای سینه خوردن گریه نکرد و
* قرص لاکتاول رو صبح و عصر بخورین