عزیزم من روزای اول تولد بچم شاید تا ۴۰ دقیقه سینم تو دهن بچم بود بعد دکتر میبردم میگفت نه شیرت ابکی از این حرفا یه چی بدون اگه بچت تا الان که چهارماه و ۱۳ روزشه وزن گرفته با شیرت پس ابکی نیس به حرف کسی هم توجه نکن یه راهنماییی دیگم که میتونم بکنمت اینه که هر سینه رو دوبار به بچت بده که سری اول که ابکی ولی سری دوم چربی شیرت بیشتر من ابن روش پیش گرفتم جوابم گرفتم بدون عواملی مثل رفلاکس و کولیک باعث میشه بچه اونحور که باید وزن نگیره بنظرم نا امید نشو و نزار حرف اطرافیان تو رو نا امید کننن
من رفتم مرکز شیردهی بهم گفت اول شیر آب هست باید انتها شیر بدوشی بدی با لیوان یا قطره چکون یا سرنگ بخوره
ه بابا ۲۵ دقیقه خیلی زیاده نهایت ۲۰ دقیقه هست اونم واسه نوزاد تازه متولد شده بچه ۷ ماه انقدر میک زدنش قوی هربار بخای ۲۰ دقیقه سینه تو دهنش کنی دیگه نوک سینت زخم میشه بچه ۷ ماهه نهایت ۵ دقیقه سینه مبگیره خیلی خیلی باشه ۱۰ دقیقه بعد به امر خدا هرچی سن بچه بالاتر میره چربی شیر مادر بیشتر میشه یعنی خاصیت شیر شما از مادری که بچش یک ماهه هست داره شیر میخوره بیشتر و چربی بیشتری هم داره واسه همینه بچه ۶ ماهه فعالیتش بیستر از بچه یک ماهه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.