من ۷۵۰۰🥲
من دخترم ۷۸۰۰ بود البته کلا دنیا اومد ۲۶۰۰ بود بردم چکاپ گفتن نسبت وزن تولد خوبه ولی خودم میگم لاغره بچم البته دندونم درمیاره راهم میره
8کیلو
من پسرم کمبود وزن داشت با شربت زینک و مکمل پدیاشور وزنشو زیاد کردم غذای چرب دارو گوشتی
من پسرم دو ماه کامل ۷ کیلو مونده
براش شربت لیکوزینک گرفتم نسبت به قبل بهتر میخوره غذا
من دخترم 7800،🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.