کیا بچشون کمبود وزن دارن😭

۶ پاسخ

من ۷۵۰۰🥲

من دخترم ۷۸۰۰ بود البته کلا دنیا اومد ۲۶۰۰ بود بردم چکاپ گفتن نسبت وزن تولد خوبه ولی خودم میگم لاغره بچم البته دندونم درمیاره راهم میره

8کیلو

من پسرم کمبود وزن داشت با شربت زینک و مکمل پدیاشور وزنشو زیاد کردم غذای چرب دارو گوشتی

من پسرم دو ماه کامل ۷ کیلو مونده
براش شربت لیکوزینک گرفتم نسبت به قبل بهتر میخوره غذا

من دخترم 7800،🫠

سوال های مرتبط

مامان الماس مامان الماس ۱۵ ماهگی