۶ پاسخ

کلا همه ی قطره ها تا یک ماه بعد باز شدن میشه استفاده کرد

وقتی باز میکنی یک ماه انقضا داره

تو گوگل نوشته تا ۱ سالی میشه

من شوهرم اد گرفته میترسم بهش بدم ۱۱ ماهش

خانوما برا یبوست کودک ١١ماهه چی میدید؟

منم از این به دخترم میدم تقریبا یه ماه استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین فرفری🫀 مامان دلوین فرفری🫀 ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نيلا جون مامان نيلا جون ۲ سالگی