سلام
بعد سونو هدفمند باید ازمایش هم بدیم؟
مثل NT؟
یا نمیخواد؟

۲ پاسخ

اره دیگه بعد از سونو انتی باید همون لحظه یا کمتر از ۲۴ ساعت بری برای آزمایش تکمیلیش

اگه نیاز باشه دکتر برات مینویسه، واسه من نیاز نبود ،ایشالا واسه شما هم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته سی‌ویکم بارداری