من پریود هستم میتونم موهامو رنگ کنم فقط جلوم

۵ پاسخ

اره بابا میگیره

جلو میگن دیر رنگ میگیره و درست اون رنگی میخای درنمیاد

روز سوم ب بعد خوب‌رنگ میگیره

خوب رنگ نمیگیره معمولا اینجوری میگن

چرا که نه !

سوال های مرتبط