من سه ساله جلوگیری نکردم تنبلی داشتم این ماه باردارشدم
خودم چهار ماهه اقدام باردار شدم دیگه متاسفانه نشدم نه تبلی نه کیست دیگه ناامید شدم
بله آشنا ما هم پلی کیست بود هم تنبلی دوماهه باردار شد زیر نظر پزشک
من خودم فقط قرص ازویل میخورم تنبلی دارم دو روز تاخیر پیدا کردم
اکثر خانوما دارن
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.