۳ پاسخ

تا ۳۷.۵ تب نیست ازین عدد رف بالا ینی تب داره

نه بالای۳۷ تبه

دمای طبیعی بدن ۳۶.۸ هست دیگه تب کجا بود

سوال های مرتبط