نبابا چ اتفاقی الان برو ی آزمایشش بده
برو یه ازمایش بده
اگه تیروییدت اوکی باشه ک هیچ اگه نه دارو میدن
منم دارم دارو مصرف میکنم
عزیزم شما مگه آزمایش اولیه بارداری ندادی
این ازمایش ها الکی نیست که مهمه باید داد تا وضعیت بدن مادر مشخص بشه الان شما ۱۲هفته ایی هنوز نمی دونی تیروییدت کنترله یانه تو بارداری چون هورمون ها به هم میریزن قطعا تیرویید هم تغییر میکنه حتما ازمایش تیرویید بده و اگر مشکل بود تحت نظر دکتر باش انشالله که مشکلی نیست
قبل از بارداری دیگه آزمایش چکاپ ندادی؟ نداده باشیم دکتر برات مینویسه
اونجا معلوم میشه تیرویید داری یا نه
منم بعد بارداری آزمایش دادم لب مرز بود دکتر دارو داد
ببین اگه نرماله ک خیالت راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.