دوستان کم کاری تیروئید دارم قرص مصرف میکنم بهتر شدم یانه

تصویر
۵ پاسخ

اره شکرخدا بهتره ولی قزصو قط نکنی

بالای ۲٫۵ باید قرص مصرف بشه برای بارداری ولی کسی نخواد باردار بشه نیاز نیست بخوره ،دکتر اینجوری گفت بهم

سلام بله عزیزم عددش نرمال باید قرصتو ادامه بدی

اره خوبه ولی بازم باید مصرف کنی به دکترت حتما نشون بده دوز قبلی رو تعقیر میده

خوبه ولی باز باید قرص مصرف کنی ببین دکترت چی میگ من ام همین حدودام ولی باز میخورم

سوال های مرتبط