۴ پاسخ

چ عرض کنم ک پاش تو دنده منه

اره انگار کلا لم داده به مثانم😂اصن همش اونجاها لگد میزنه اعتقادی به بالا رفتن شکم نداره🤣

من همش نگران این کیسه آبمو جر نده

منم همینه هی میجرخه. ملوم نیس داخل چخبره 😂😂😂

سوال های مرتبط