انشالله تموم میشه این دوره نینی کوچولو رو بغل میکنی عشق میکنی👼🏻🍭🌸🥰
منم بیست روز مونده کلافه شدم
به این آیدی پیام بدین گروه داریم روبیکا برای مادران
@Setyshsol
وای منم همینجورم کلا این روزای آخر خیلی سخت میگذره...میگفتن ماه آخر سنگین میشی فکرشم نمیکردم اینجوری باشه..همش نفسم میگیره ..تاریخ زایمانم ۵ اردیبهشته، فقط میگم ایشالا این دو هفته زودتر بگذره..
من فکر میکردم توی نه ماهگی خیلی شکمم بزرگ بشه ولی برعکس از وقتی وارد ماه نهم شدم شکمم کوچیک تر از ماه قبل شد و اومد به سمت پایین ولی خوب سنگین تر شده اذیت میشم
منکهاز همین الان شکمم دیگه نمیکشه
مثل یه هندونه شده احساس میکنم ناخونم بخورم بهش ترک بخوره باز بشه
امیدوارم روزهای اخر سریع بگذره و با سلامتی بغلش کنی
امیدوارم به خوبی و خوشی بگذره برات زودتر عزیزم
من ۲۲ روز دیگه مونده یعنی بریدم به خدا لگنم اینقدر درد میکنه انگار پتک خورده خدا کنه زود دردم بگیره
شما دقیقا هفتتون مثل منه دکتر چندم بهتون وقت داده؟به من هنوز نداده🥲
عزیز دلم اینم میگذره تموم میشه
به امید خدا زایمان میکنی و نینیتو بغل میگیری 🩵💙
منم قشنگ داره هرروز برام ماه میگذره
تاریخ سزارینتون کی هست ؟
ماشالله شکم .
من انگار ۴ ماهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.