۱ پاسخ

چی ديدی؟ تا حالا
من هفته پیش (برای دزد عزیزم) رو دیدم قشنگ بود
رودخانه ماه رو دیدم خیلی قشنگ بود ولی تقریبا به دزد عزیزم شبیه بود
(هندوانه چشمک زن) خیلی قشنگ و حال خوب کنه
(دونده دوست داشتنی من) قشنگه
(آقای ملکه) اسطورست درجه یکه عاشقشم
(روباه نه دم 2) قشنگ بود
(کیمیای روح 1و2) درجه یک بودن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان سلین وداداشا🧿 مامان سلین وداداشا🧿 ۵ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۴ سالگی