۱۱ پاسخ

کمه کم با اون وزن تولد ۷ باشه خوبه

عزیزم حتما با یه دکتر خوب مشورت کن

چقدر بیشعورن والا لنگه دمپایی به بچه من بودم میر. یدم توهیکلشون خب لاغره ژنتیکشه

چه بیشعوره هرکی میگه

عزیزم شیر خشک میخوره نی نیتون ؟ چرا وزن نگرفته

دقیقا وزنش مثل دختر منه همه میگن کوچیکه
مولتی اینا بهش میدم
عزیزم وزنشون دست ما که نیس من اوایل وسواس داشتم میگفتم کمه ازین حرفا الان بیخیال شدم

دختر منم پنج ماهشه شش کیلوئه،رفلاکس داره..دکتر گفت غذای کمکی و شروع کنم..شما هم اگه دکتر اجازه میده غذای کمکی و شروع کن..ان شاءالله به غذا بیفته وزن می گیره

مولتی ویتامین پدیا بست بده

منم همین مشکل دارم

ب بچت میگن لنگه دمپایی بعد شما سکوت میکنی؟

شربت نئوزینک بده صبحها بهش ۱ سی سی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی