۴ پاسخ

من هر وقت میرم روستا اینطوری میشه بچم یه چی نیشش میزنه

اگه خونه روستایی رفته باشید اونجا ها زیادع

شبیه نیش
فک کنم ازین عنکبوت ریزاست چون عنکبوت عادت داره چند جا رو کنار هم بزنه

جای نیش

سوال های مرتبط