۴ پاسخ

برا هربچه متفاوته
برا پسر من که خیلی بد بود

واسه دختر من که خیلی راحت بود نه درد داشت نه تب

پسر من نه درد داشت نه تب

همون واکسن یه سالگی رو دوباره میزنن..

سوال های مرتبط