عزیزم چند قیمت خریدید ؟ و جنس قاشق چیه ؟؟؟؟استیل؟؟؟؟
من برند فرندز رو دارم
یکم بزرگتره دسته هاش از این
بدک نیست خوبه
اره دختر منم داره عالیه اندازه ش من باخودم همه جا میبرم
سرش کیتی هست
عالیه دوست من یه مدل دیگه گرفته بود جنسش خوب نبود
ولی این عالیه استیل از پلاستیک جدا نمیشه
قاشق سرش پهنه غذا خوب جا میشه
جنس پلاستیکش هم خیلی خوبه
دختر من داره..جنسش خوبه آره محکمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.