۴ پاسخ

عجبببب
خب همین الان پیگیری کن

هیچوقت کد ملی بچه رون نخون تو گوشیت بنویس نشون پرسنل بده تا از این اتفاقا نیفته من شماره ملی خودمو نمیخونم چ برسع به بچه هام

عزیزم اگه کسی از کد ملی پسرت استفاده کرده باید پیامش به سرپرست خانواده بیاد پیامش اومده؟

شاید تو داروخونه داشتی کد ملیش رو‌میگفتی یکسی برداشته

سوال های مرتبط