گلم من پسرم شیر خودم میخورد از شیر گرفتمش دیگه میخای کد ملیش بهت بدم بری بگیری ؟
بله ممکنه. واسه همین یسری داروخانه ها کاغذ میدن که روش بنویسی تا کسی برنداره سهمیه ش رو. این ماه سریع برو بخر همون اول ماه
من هر موقع واسه ویهان میرفتم شیر بگیر گوشی و میدادم کد ملیو بزنه بلند نمیخوندم
عجب ادمایی پیدا میشنا
چه شیرخشکی میدین به اهورا عزیز
عجب موجودات از خدا بیخبری😐
قبلاً سهمیه کل ماهشو میگرفتی؟
به من بیشتر از یکی دوتا نمیدن که از سهمیه ، هی باید برم بگیرم
از کجا میگیری؟
والا ما یبار داروخونه خرید داشتیم بعد از اون هی پیام میومد برا شوهرم اسم و فامیل و کد ملیش و مینوشت سهمیه شیر خشک ماهتونو خریدید😐😐😐در صورتی ک ما اصن نبودیم.
کد ملیارو برمیدارن
چه بد ...
بله عزیزم منم شنیدم میگف تو داروخونه نوشته ینفر مسئولش گفته دیگه نگو بنویس رو کاغذ
ای وااای چه مسخره😑😑😑
حداقل با کارت شناسایی تحویل بدن که همچیت مشکلی نباشه
وااا کاشکی برا تحویل مثلا میگفتن کارت ملی پدر یا شناسنامه بچه رو نشون بدین نه همینطور زبونی
برو از یک داروخانه بپرس ببین چی میگه
به ما ۴تا میدن
چطوری شیر سهمیی میگیرید
واسه منم همینجورشد درحالیکه اصلا نگرفتم این ماه سهمیشو
همونجا زنگ بزن وزارت بهداشت ۱۹۰
شکایت کن وگرنه میشه قضیه همیشه
محاللللههههه
مگ از شما تاریخ تولد نوزادو نمیپرسن؟
ی جای دیگه برو بپرس
سهمیشون هرماه چندتاس؟
واای عجب ادمایی پیدا میشنا😐
دزدن دیگه ادم دزد همه جا پیدا میشه
یه وقتی داروخونه کد ملی گفتی کسی برداشته حتما
خیر نبینه
کصشعرمیگه
به کسی نداده بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.