۴ پاسخ

البته الان دیدم ک نی نی بدنیا اومده .فکر کردم باردار هستید.اسم رز گذاشتید ثبت احوال کاری نداشت؟

مامان رز شما از ثبت احوال اطلاعی داری ک میزارن اسم رز و بزاریم یا نه؟

من ۲ماهگیش بردم اتلیه دوباره ۴ماهگیش میبرم باز۶ماهگیش

ب منم بگین 🫠

سوال های مرتبط

مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۱۰ ماهگی