۹ پاسخ

والا خواهر چی بگم ولی به نطر میاد اگر عقل داشته باشن باید توافق کنه دوتا مورد رو کوتاه بیان تا توافق بشه وگرنه آمریکا ناو جدیده تو راهه چندتا جنگنده دوباره آورده مگه از ماها می‌ترسه خوب میزنتمومون حتی ممکنه به صرر خود حکومت هم بشه و تغییر صورت بگیره دیگه وقت ناز. کزدن نیست انشالا خیر بیش بیاد

به نظر من همش بازی واسه وقت گرفتن آمریکا تا ناو و جنگنده هاش برسه

خدا خودش تقدیر می‌نویسه الهی که خوب بنویسه هرچی باشه به نفع ما باشه چون دیگ واقعا خسته شدیم از هرررررلحاظ

اونا به هیچی پایبند نیستن مشخصه دارن بازیمون میدن ....خدا میدونه چی تو سرشونه 😮‍💨😮‍💨

اینو ببینید

تصویر

من که خوش بین نیستم
ایران گفته تا تکلیف پولای بلوکه شده مشخص نشه ما مذاکره نمی‌کنیم
اول گفتن پولای بلوکه شده قراره برگردونده بشه الان گفتن تکذیب شده
خدا میدونه چخبره

توقف کرده بر ای تعمیر

من به مذاکره هیچ امیدی ندارم🥲

دودش فقط تو چشم مردم میره این وسط شوهر منم بیکار شد شرکتشون همینجوری بزور ادامه میداد الان کلا تعطیل. دو روزه دنبال کاره ولی کو کار
با این همه قسط و قرض و بدهی

سوال های مرتبط

مامان 💙❤️ عشق  ❤️💙 مامان 💙❤️ عشق ❤️💙 ۶ سالگی
مامان 💙❤️ عشق  ❤️💙 مامان 💙❤️ عشق ❤️💙 ۶ سالگی