من از شیشه گرفتمش
لیا درروز ۵بار میخورد
۲بار تو خواب
قبل خواب هم میخورد هم ظهر هم شب
از ۲۴اسفند شروع کردم ۱۵فروردین تلااشم به ثمر نشست
الان روزی ۲بار یکی شیرخشک یکی شیر پاستوریزه گرم ۱۲۰تا میخوره ۴۰دقیقع قبل خواب شب و صبح بعد صبحونه توی تایم میان وعده
دوهفته اول رسماً جر خوردیم
چون عادت داشت با شیشه بخوابه
اول شیر روز کم کردم و در نهایت کلا قطع کردم
موند شیر خواب شب و شیری که تو خواب میخورد
بعدش شیر قبل خواب قطع کردم
کمک پدرش خیلی تاثیر داشت چون از من ناامید میشد به همسرم پناه میبرد
یک هفته نزدیک ۳۰دقیقه هی گریه میکرد با گریه خوابش میبرد
میگفت جی جی میگفتم بااین نی دار بخور میزد زیر گریه ساکت نمیشد
کم کم قبولش کرد
الان خداروشکر هم خودش خسته بشه میخوابه
وابسته شیرم نیست
فقط روزی دوبارشو حتمی میدم
من شش روزه گرفتم از شیر ،شیر مادر میخورد حس میکنم اشتهاش بهتر شده
تقریبا ۳ ماه قبل شیر شبشو به هزار درسر قطع کردم بعد از ۳ ماه یک دفعه شیر روزشو قطع کردم چون هر کار کردم به تردریج قطعش کنم همکاری نکرد اصلا
یه چسب زدم رو سینم گفتم بو شد اونم قبول کرد ولی در طول روز بهونه میگیره اما خدارو صد هزار مرتبه شکر چندان اذیت نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.