۷ پاسخ

زوده هنوز کامل حس بشه

منم هنوزم کامل حس نکردم

عزیزم هفتت خیلی پایینه اشکالی نداره

جنین هام با کلاس شدن تکون نمیخورن واسه منم یه بار صبح با ادا حرکت می‌کنه یه بارم شب

پسره یا دختره ؟

هنوز هفتت پایینه عزیزم

نه عزیزم منم همینطور حس میکنم

سوال های مرتبط