۷ پاسخ

بله طبیعیه کاملا،همه بچه ها از ۲ ماهگی دیگه دست میخورن!
کم کم هم لثه سفت میکنن

روند رشده و طبیعیه

لثه هاش سفت میشن

بخشی از فرایند رشد شناختی هستش

اگه گرسنه باشه اینجوری دستشو میخوره اگه گرسنه نبود بهش پستونک بده فقط این دو حالته مال منم دستشو اگه خورد گرسنه س

من ذوق میکنم دستشو میخوره چون رفتار طبیعیه سنشه🫠😍

پسر من خیلی میخوره یعنی یکسره. نمیدونم چرا

سوال های مرتبط