پسر منننم😁😂
دخترمن از بدتولد شروع کرد به دست خوردن الان ۹روزشه با ی ولعی میخوره😂
دختره منم تازگیا دستشو میخوره.میگه واسه اینکه خودشو رو آروم کنه این کارو میکنه
پسرمنم تو چهارماهه همش میخوره دکتر میگه بزورنکشید دستش رو بزازید راحت باشع داره کشف میکنه کم کم دستاشو
همین آلان دختر من
دو تا دستاشو میخوره😂
من بردم دگتر گفت لثه هاش داره سفت میشع
دختر منم میخوره اب دهنش هم هی میریزه الان دکتر گفت برا صفت شدن لثه هاشه
طبیعیه تاره تعادل پیدا کرده انگشتشو بخوره
دختر منم اینطوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.