۲ پاسخ

آره عالیه

یه چی بخرکه همیشه دم دست باشه هرجا گیر کردی پیدا کنی
من پسراولمو کانفی میبستم بعد یکی دوبار گرونی شداون زمانا نزدیک خونمون دیگه نمیاوردن مولفیکس ومای بیبی گرفتم حساسیت میدادبه جفتش مجبور بودم برا یه پوشک برم داخل شهر کلی بگردم

سوال های مرتبط

مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی