مامانا کجا ببرم گوش دخترم سوراخ کنم ؟

۷ پاسخ

من درمنگاه محمد رسواالله تو قصرالدشت یه آقای مسنی بود دستش برام خوب بود⚘️

من کلینیک آزادی انجام دادم عالی بود

من هنوز سوراخ نکردم

من بردم پیش دکتر هاجر معماری خیلی خوب بود

من درمانگاه میلاد انجام دادم راضی بودم

یه دکتر هست از سمت فلکه گاز به سمت میدان اطلسی ۲۰۰متر مونده به میدان اطلسی طبقه بالای داروخونه اسمش یادم نیست من اونجا انجام دادم با دستگاه اینورنس عالی بود

منم میخوام بدونم کجا رفتید که راضی بودید

سوال های مرتبط