یکی از کابوس هامه 🥲
تو چندتا تاپیک قبلم کامل تجربیاتمو گفتم بخون امیدوارم بدردت بخوره🥰
هر چهار ساعت استامینوفن بده تب نمیکنه
خیلی خوب بود برا ما
هییییییچی نیس هیچیییی
بعد واکسن نذاذ تنبلی کنه بازیش بگیر بذار بازی کنه ببرش بیرون بچرخه
استا مرتب هر۴ساعت بده حتی اگ تب نداشت چون دردش کم میشه
امروز کمپرس سرد یکی دوباربذاری کافیه
فردا گرم
اونجوری. ک همه ازش غول ساختن نیس ب نظرم آسون ترین واکسن بود
پسر من ک خداروشکر اصلا نفهمید برعکس خیلیم سرحال بود
ایشالا برا پسر توام سبک باشه
هیچی فقط یکم تب میکنه بچه ک باید رسیدگی کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.