۱۳ پاسخ

وای ها کاشکی خخخخ

زودی میگذره همون مدت طولانیش تا ۵ ماه هست

منم خسته ام🥲

برامن ک انگار سه سال گذشته تاحالا😒🤭

الان که بارداری اینو میگی بعد که زایمان کنی یه خانوم باردار ببینی بازم دلت میخواد😂😂😂

دیر میگذره

آره دقیقا الان دیگه نی نی م میمومد وییییی قربون مشت های گره خورده ات بشم🫠😘🤩

واقعا اون موقع من الان یکماه دیگ داشتم😭😭😭

آخ گفتی من که ۳ ماه اول پوست انداختم تا اومدم ۳ ماه دوم لذت ببرم سرویکس دهن من و سرویس کرد باز استراحتی شدم خدا خودش بخیر کنه ۳ ماه آخرو 🤣🤣 دیگه شل کردم از منظره لذت میبرم کاری جز این از دستم بر‌ نمیاد

تخمم میزاشتیم بجای زاییدن خیلی بهتر بود🤣🤣

😭😭😭ادم از ۱۹ هفته ب بعد هی میگ کی تموم میشه کی تموم میشه

خدا حتما یه چیزی میدونست کرده ۹ ماه 🥹😁

این ماه های اول که زود دارن میگذرن عزیزم سه ماه آخر واقعا طاقت فرسا هست😩

سوال های مرتبط