بوی عطر دربارداری ضرردارد

۶ پاسخ

من بو میکنم حالم بهم میخوره

من به پشت روسری و پست لباسم قسمت کمر میزنم که بوش همش زیر بینیم باشه و مدام تنفسش کنم

اگه میگرن نداری سردرد نمیشه ن ولی زیاد نزن

میگن به پوستت نباید بزنی به لباس اشکال نداره

بعضی ها درصد شیمیایی شون بالاست و وارد ریه میشه برای تنفس جنین خوب نیست

منکه خودمو باهاش میشستم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 مامان 🩵هدیه ی خدا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مانی مامان مانی ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی