من بو میکنم حالم بهم میخوره
من به پشت روسری و پست لباسم قسمت کمر میزنم که بوش همش زیر بینیم باشه و مدام تنفسش کنم
اگه میگرن نداری سردرد نمیشه ن ولی زیاد نزن
میگن به پوستت نباید بزنی به لباس اشکال نداره
بعضی ها درصد شیمیایی شون بالاست و وارد ریه میشه برای تنفس جنین خوب نیست
منکه خودمو باهاش میشستم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.