آیا خوردن کاچی در۳۰هفته بارداری ضرردارد

۳ پاسخ

نخور همه جیزایی توشه قائده اورن تو این همه صبر کردی این هفته ها اخرم صبر کن

حالا بعضیا میگن بخور کم ولی به نظرم نخور

بله پر از هل زعفرون گلاب و شاید ادویه کاچی باشه که همه گرمن مخصوصا توی هفته تو

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان marziyeh مامان marziyeh هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری