ولی نباید سرخود بخوری
نه من میخورم هرشب
منو دکتر تجویز کرده، یعنی برای من نفعش بیشتر از ضررشه، هر قرصی بالاخره یه ضرری هم داره
ن ضرر نداره ولی حتما باید دکترت تجویز کنه خودت سرخود نخور
من سابقه مرگ داخل رحم ۲۹ هفته دارم بخاطر خونرسانی نکردن الان این بارداری دکتر میخواد آسپرین تجویز کنه اگ مشکلی نداری نباید استفاده کنی
سر خود کلا چیزی نباید بخوری دکتر تجویز کنه اوکیه
نه دکترا اکثرا مینویسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.