ایا خوردن آسپرین توی بارداری ضرردارد؟

۶ پاسخ

ولی نباید سرخود بخوری

نه من میخورم هرشب

منو دکتر تجویز کرده، یعنی برای من نفعش بیشتر از ضررشه، هر قرصی بالاخره یه ضرری هم داره

ن ضرر نداره ولی حتما باید دکترت تجویز کنه خودت سرخود نخور
من سابقه مرگ داخل رحم ۲۹ هفته دارم بخاطر خونرسانی نکردن الان این بارداری دکتر میخواد آسپرین تجویز کنه اگ مشکلی نداری نباید استفاده کنی

سر خود کلا چیزی نباید بخوری دکتر تجویز کنه اوکیه

نه دکترا اکثرا مینویسین

سوال های مرتبط

مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری