بیمارستان ولایت خوبه یا 17 شهریور

۵ پاسخ

کدوم دکترا توی بیمارستان ولایت برای زایمان هستن؟

گاز بگیر بریم ۱۷ شهریور

ولایت تازه تاسیس. ام البنین سابق. خیلی تعریف شو‌شنیدم. از تمیزی و غیره

من میرم ایشالله هفده شهریور از چند نفرم پرسیدم خیلی راضی بودن
خودمم حضوری ک رفتم واقعا مهربون بودن و رسیدگی‌شون خوب بود

۱۷ شهریوررررر

سوال های مرتبط