۲ پاسخ

من دفع پروتیین داشتم بچه اول اول۳۷هفته با فشارخون بالای ۱۷بدنیا اومد و سالم بود اصلا دستگاه نرفت،استرس نداشته باش فقط سعی کن حتما بادکترت تماس برقرار کنی🙂

عزیزم اصلا استرس ب خودت نده
بنظرم برو ی دکتر ببینتت
اگر خطر داشته باشه بستریت میکنن ک کنترلش کنن

سوال های مرتبط