من دفع پروتیین داشتم بچه اول اول۳۷هفته با فشارخون بالای ۱۷بدنیا اومد و سالم بود اصلا دستگاه نرفت،استرس نداشته باش فقط سعی کن حتما بادکترت تماس برقرار کنی🙂
عزیزم اصلا استرس ب خودت نده
بنظرم برو ی دکتر ببینتت
اگر خطر داشته باشه بستریت میکنن ک کنترلش کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.