بله با اب چون پی پی کنه همون لحظه میشورمهیچ وقت بو نمیده
با آب و شامپو .واسه اینکه ی مدته پاهاش سوخته برا دندون موقع پوشک کردن خیلی چرب میکنم با آب چربی و کثیفیاش نمیره
بله گاهی با صابون گوگرد هم میشوریم عزیزم
من هروقت میبرمش حمام باشامپومیشورم گلم
بله
اگ ادرار باشه اره اگر نه اول خودشو میشورم بعد شامپو بچه میزنم میشورم ک بو بد نده
بله عزیزم
نه من باشامپو حت کونش
آره
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.