مامانا جای تناسلی بچه هاتون با آب خالی میشورین

۱۰ پاسخ

بله با اب چون پی پی کنه همون لحظه میشورم‌هیچ وقت بو نمیده

با آب و شامپو .واسه اینکه ی مدته پاهاش سوخته برا دندون موقع پوشک کردن خیلی چرب میکنم با آب چربی و کثیفیاش نمیره

بله گاهی با صابون گوگرد هم میشوریم عزیزم

من هروقت میبرمش حمام باشامپومیشورم گلم

بله

اگ ادرار باشه اره اگر نه اول خودشو میشورم بعد شامپو بچه میزنم میشورم ک بو بد نده

بله عزیزم

نه من باشامپو حت کونش

آره

اره

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۳ ماهگی