تو عکس سر شما چرا نیس غیر عادیه یا من خوب نمیبینم ؟ 🤔🤔
با خدا انگان جنه 😣🙁 یا من اشتباه میکنم 😰
منم امشب میخام برم ک معاینه تحریکی بشم خداکنه دردم شروع شه🥲
اره امشب دردت میگره صبح میری بیمارستان منم اینجوری بودم ۴ ظهرمعاینه تحرکی شدم تا ۲ نیم شب زیر شکمم سنگین بود درد میکرد یهو شر دلم خالی شد شکمم کوچیک شده درد هام منظم شد
منم شب همون روز که معاینه تحریکی شدم زایمان کردم
من دو هفته اخر معاینه میشدم تا دوروز درد داشتم بعد خوب میشد دکترم گفت با همون معاینه تحریکی درد زایمان میگیری ولی من درد زایمان نداشتم اخرم با امپول فشار زایمان کردم
البته من هر ۳زایمانم با امپول فشار بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.