۹ پاسخ

چرا نشی منم داشتم

نه عزیزم چرا بچه دار نشی 😅 منم دقیقا مثل شما فولیکول غالبم ۱۴میل بود باردار شدم ولی متاسفانه بچه م سه ماهه ایست قلبی کرد 💔

روزچندم پریودرفتی

عزیزم شما حتی فولیکول هم داری
منکه فولیکول هم ندارم دکتر میگه میتونی و زیرنظر پزشکم

چرا نمیشی. فقط زمان میبرع

کی میگه بچه دار نمیشی یعنی چی
یه فولیکول خوب هم داری اتفاقا14
یه ذره خفیف داری ولی منم مثل تو بودم چهار بار باردار شدم نترس

نه کی گفته ..میتونی هرچندتا خواستی بیاری ضخامتتم عالیه
فقط بروتحت نظر دکتر ورزشم بکن منم تنبلی دارم بچه دومم هست باردارم

چرانمیشی بایدتحت نظردکترباشی واصلاح سبک انجام بدی

چرا بابا قرص بخور

سوال های مرتبط