چ شيري؟
اپتاميل ساده شده٢٨٥😢
چ شیر خشک
من بابیمه گرفتم ۲۴۰
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲💝💔💔💔💔💔
بله قیمت جدید اینقدر شده،درسته
من۶۵۰میخرم،نان الترا
اپتامیل ۲۸۰ شده
ازاد گرفتم ۲۴۰😕
چه مارکی؟
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
منم میخرم۵۰۰دولتی
ازاد ۸۰۰
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
احتمالن آزاده
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
ازاد یا با کد ملی؟
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️
اون آزاده انقده
یاخدا جدی میگی ازاد یا باکد ملی
دو روز پیش شوهرم گرفت ۱۷۰ با سهمیه
بسم الله🤯🤯🤯
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.