۲۲ پاسخ

چ شيري؟
اپتاميل ساده شده٢٨٥😢

چ شیر خشک

من بابیمه گرفتم ۲۴۰

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲💝💔💔💔💔💔

بله قیمت جدید اینقدر شده،درسته

من۶۵۰میخرم،نان الترا

اپتامیل ۲۸۰ شده

ازاد گرفتم ۲۴۰😕

چه مارکی؟

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

منم میخرم۵۰۰دولتی
ازاد ۸۰۰

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

احتمالن آزاده

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

ازاد یا با کد ملی؟

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

❌️❌️بله من دیشب گفتم این قیمت شده همه قضاوت کردن و گارد گرفتن محض اطلاع دیشبی ها که تو تاپیک داشتن قورتم میدادن❌️❌️

اون آزاده انقده

یاخدا جدی میگی ازاد یا باکد ملی

دو روز پیش شوهرم گرفت ۱۷۰ با سهمیه

بسم الله🤯🤯🤯

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی