۳ پاسخ

نه لابد خیلی همش میزنی

نه کفی نمیشه خیلی خوبه

آره بابا اصلا خوشم نیومد ازش عوض کردم معمولی میدم ای ارم بالا میاوورد هیچ فرقی نداشت دیدم معدش و سنگین میکنه معمولی دادم

سوال های مرتبط