اول مرخصی زایمان استفاده کن
اگه نمیخواستی برگردی سرکار بعدش بیکاری بگیر
مرخصی زایمان بگیر بعدش بگو برات بیکاری رد کنن
بزار مرخصی زایمانت تموم بشه بعدش اگه نخاستی سرکار بری از بیمه بیکاریت استفاده کن نخاستی هم برو سرکار
https://www azki com/blog/holidays-and-wage-conditions-of-birth/#:~:text=%D9%85%D8%B7%D8%A7%D8%A8%D9%82%2 %D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%2 %D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%2 %D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87%2 %DB%B7%DB%B6,%D9%BE%D8%B3%2 %D8%A7%D8%B2%2 %D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%2 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%2 %DA%A9%D9%86%D8%AF
این مطلب مرخصی زایمان رو بخون شاید به کارت بیاد و راهنماییت کنه
مادز اگ بخوای برکردی ب محل کارت بعدا باید مرخصی زایمان فعال بشه
بیمه بیکاری یعنی شرکت بهت نیاز نداره و اخراجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.