سلام پرستار اینجا هست این ازمایشو برام بگه

۲ پاسخ

عزیزم فکر کنم یکم تیروییدتون بالاست. منم دوسال پیش قبل از بارداریم آزمایش دادم تیروییدم 3.5 بود. رفتم دکتر زنان گفت باید بری متخصص غدد یا داخلی. تیروییدت دارو میخواد. بهش گفتم ولی رنج تیرویید تا 5 جا داره گفت به هرحال بهتره بری متخصص غدد یا داخلی. رفتم دکتر متخصص داخلی گفت باید زیر 2.5 باشه..

ازمایش رو بذار بگم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی