عزیزم فکر کنم یکم تیروییدتون بالاست. منم دوسال پیش قبل از بارداریم آزمایش دادم تیروییدم 3.5 بود. رفتم دکتر زنان گفت باید بری متخصص غدد یا داخلی. تیروییدت دارو میخواد. بهش گفتم ولی رنج تیرویید تا 5 جا داره گفت به هرحال بهتره بری متخصص غدد یا داخلی. رفتم دکتر متخصص داخلی گفت باید زیر 2.5 باشه..
ازمایش رو بذار بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.