خانوما کدوم شیرآپتامیل برای رفلاکسه؟؟

۳ پاسخ

اپتامیل برا رفلاکس نداره خارجیش فقط موجوده

AR یا پپتی

اپتامیل ای ار

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی