۵ پاسخ

من کیدیزول دادم هم رفلاکسو خوب میکنه هم نفخو

نکسیوم
البته یه داروی ساختنی از نکسیوم بود به تجویز دکتر عابدی از داروخونه دکتر سبزقبا ( چسبیده به بیمارستان امام حسین ) گرفتم ، مثل اب روی آتیش بود
خود دکترم گفت احتمال ۹۵ درصد با همین خوب میشه و شد
داروخونه ای که‌گفتم بدون نسخه ی دکترم میده همین دارو رو

کیدیزول

دمپریدون

روتفلور

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی