من کیدیزول دادم هم رفلاکسو خوب میکنه هم نفخو
نکسیوم
البته یه داروی ساختنی از نکسیوم بود به تجویز دکتر عابدی از داروخونه دکتر سبزقبا ( چسبیده به بیمارستان امام حسین ) گرفتم ، مثل اب روی آتیش بود
خود دکترم گفت احتمال ۹۵ درصد با همین خوب میشه و شد
داروخونه ای کهگفتم بدون نسخه ی دکترم میده همین دارو رو
کیدیزول
دمپریدون
روتفلور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.