کدوم برند شیرخشک برای رفلاکس بهتره ؟

۶ پاسخ

فقط تروووویتال ای ار عالی

من نان ha ميدم مال اوناييه كه حساسيت بالايي دارن

AR
هست برای رفلاکس حالا مونده چ برندی شیر خشک میدی ،ar اون برند رو بخر بده

بیومیل ar بد نبود

باید داشته باشه ar یا hr

ببلاک ای ار شنیدم

سوال های مرتبط

مامان سید احمدرضا💚 مامان سید احمدرضا💚 ۱ ماهگی