سلام دوستان از کدوم برند شیر خشک برا بچه خوبه

۵ پاسخ

من تامیل میدم راضیم

من اپتامیل خیلی خوبه

نان بهترینه من راضیم

من آپتامیل میدم راضیم

نان عزیزم بهترین باید بدی ببینی بهش می سازه یا ن بعدش اپتامیل .ببلاک هم مارکهای خوبی هستن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۱ ماهگی
مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۹ ماهگی
مامان سید احمدرضا💚 مامان سید احمدرضا💚 ۱ ماهگی