پودر لیدی میل چه مزه ای بگیرم شما که خوردین کدومش خوشمزس

۵ پاسخ

من وانیلی میخورم مزخرف ترین طعم🤪

دکترت برات تجویز کرد یا خودت میخای بخری؟

موزی خوبه
اتفاقا خوشمزه اس. من میدوس🥴

من موزی خریدم انقدراهم ک گفتن بد‌مزس بد نیس ی طعم خیلی کمرنگی از موز داره

من نخوردم ولی دوستم میگه موز خوشمزه هست

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری