بچه ها
یسنا رو ریختن؟ینی برای شماها ریختن

۹ پاسخ

بچم ۵فروردین دنیااومد هنوز ندادن

به زیر ۲سال میدم۶

باز طرح یسنا چیه ؟؟؟ جداس ازین ۲ تومن ؟

اسفند و فروردین واریز نکردن

برای من واریز نکردن چرا

دهک چندو میدن؟

ن برمن واریر نکردن

چطور ثبت نام باید کرد

بله ریختن دیشب رفتیم ی دونه مرغ متوسط گرفتیم 590 شد 90 ت از جیب دادیم 😐

سوال های مرتبط

مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی